viewer

Wednesday, February 10, 2010

Fill in the blanks.

Fine,knpa entry kali ni fill in the blanks,sbb kpd org yg lifeless yg xde kerja lain silalah isi masa lapang anda dgn perkara2 yg lebih berfaedah yg boleh membuatkan anda kaya,mungkin.ahaha.Silalah lihat tepi kain anda yg bercompang camping tunggu masa kena jahit or anda tiada sewing kit unt menjahitnya ,xde hal lh babe sy bleh bg pinjam n tlg jahitkan skali,UPAH? xpayah lh lebih baik anda simpan untuk masa depan anda or masa depan anak2 anda,suggestion terbaik SSPN okay.

Saya  tiada  masa apatah lagi untuk melayan karenah2 anda yg seperti budak2 bru dapat lolipop or mungkin straw sipah,kesian n sungguh simpati lh anda ni.Saya lebih mengenali diri saya dari anda n sy lebih mengenali dia dari anda,mungkin anda ni perlukan perhatian yg lebih or anda ni kurang kasih sayang kot,dan oleh itu anda mempunyai mulut macam LONGKANG.opppss,bahasa melayu saya terkasar sudah.maaf ye babe.

Life anda yg sangat indah itu telah menjadikan anda ingin mengambil berat terhadap life saya yg sgt menarik hati ini,begitu terujanya dan melompat-lompat kesukaan kan anda.Saya tidah marah jauh sekali melatah tak tentu pasal.Diharap ini adalah ingatan atau lebih sopan lagi pesanan untuk anda,jagalah kain anda sendiri supaya ianya putih bersih sesuci hati anda itu.

-mungkin anda juga seperti ini,tidak tahu apa yg dipakainya,elok di mata dia tapi tidak di mata org lain
 bercakap tentang org lain tetapi diri sendiri sungguh kasihan,apatah lagi.Tsk.Tsk. 

0 comments: